Každý by chtěl začít podnikat s nízkými náklady a vysokým potenciálem zisku. Bohužel to je většinou, až na výjimečné případy, pouze utopie.
Partnerský marketing
Partnerský marketing je v poslední době často skloňovaný pojem. Jako obchodník pomáháte nějaké značce získávat nové zákazníky, prodávat její produkty a služby a na oplátku dostáváte provizi z tržeb. Zpočátku opravdu nepotřebujete v podstatě nic. Může však chvíli trvat, než si najdete své klienty a někomu se to nepodaří vůbec. Rozhodně se nejedná o model, který by vyhovoval každému.
Asistent na volné noze
Mnoho firem hledá externí kolegy, kteří by pro ni zajišťovali některé administrativní, marketingové nebo propagační či HR aktivity. Pokud byste našli podobnou pracovní příležitost, stačí vám pouze připojení k internetu, notebook a telefon. Výhodou je, že můžete pracovat pro více klientů současně a vydělat si podstatně více se stejnými vstupními náklady.
Správa stránek na sociálních sítích
Některé stránky na sociálních sítích dosahují stovek tisíc, nebo dokonce milionů zhlédnutí, s kterými potřebují pomoct. Pokud jsou pro vás sociální sítě každodenním chlebem, můžete spravovat stránky, které svým autorům přerostly přes hlavu. Když se navíc vyznáte ve statistikách a pomůžete stránkám dále růst, můžete si slušně vydělat.
Digitální marketing
Tento druh podnikání vyžaduje dobré znalosti online marketingu a připojení k internetu, ale jinak nepotřebujete žádné další vstupy, abyste mohli začít. Největším rizikem je najít si klienty, kteří by měli o vaše služby zájem.
Consulting
Máte-li obchodní znalosti, nabízejte své služby jako konzultant, který poskytuje informace a pokyny firmám. Smysluplně využijete své zkušenosti, a navíc si můžete slušně vydělat.
Nábor nových zaměstnanců
Spousta firem hledá pomoc při hledání vhodných kandidátů na konkrétní pracovní místa. Většinou se dají pohovory dělat i online. Společnosti často vyplatí i prémie, když se nalezený kandidát ve zkušební lhůtě osvědčí.
Publikace knihy
Možná si říkáte, že vydat knížku není vůbec levná záležitost. Ne v dnešní době. Dnes můžete vydat e-knihu, kterou můžete v extrémním případě napsat celou klidně na telefonu, takže náklady opravdu nemusí být překážkou a pokud vás psaní opravdu baví, máte nápady na námět, můžete zkusit štěstí.
Blogování
Psaní a provozování vlastního blogu je v módě. Pochopitelně každý nemá blogování v krvi, ale pokud máte dostatek nápadů, o které se chcete podělit, umíte své myšlenky dobře formulovat a dokážete čtenáře zaujmout, může i blog vynášet. Vše se odvíjí od počtu návštěv a odběratelů. Když máte velkou návštěvnost, začnou vás oslovovat různé značky s nabídkami spolupráce.
Podobných možností existují spousty, stačí hledat a dobře si promyslet, co je ve skutečnosti potřeba do začátků. Některé obory skrývají výdaje, které nemusí být okamžitě patrné. Důležité je vybrat si to, čemu má člověk blízko, potom se může práce stát zábavou, a ne pouze nutným zlem. Není nic lepšího, než když vás vaše práce baví.